31 gru 2013

podsumowanie kolejnego roku

Koniec roku czyli czas na podsumowania. Kolejny rok "zaliczony" ;) Lepiej czy gorzej ale już mija. Nie jestem szczególnie sentymentalna,więc nie będę się roztkliwiać,wzdychać i żałować. Trudno ,takie jest życie.Trzeba wstać,otrzepać się i iść dalej . Rzeczywistość wzywa ;)
 Na podsumowanie roku podsumowanie moich lal. Trochę zmieniałam ich buziaki i ciałka. W przyszłym roku też mam nadzieję coś w nich zmienić. Zmian drastycznych chyba nie wprowadzę ,mimo iż kiełkuje taka myśl. Kuszą mnie buzie ,które mają tylko oczy ,ale nie wiem czy chcę powielać pomysły innych.
Wiadomo,że w dzisiejszych czasach gdy wszystko jest na wyciągniecie ręki można to robić ile się da.Ale ja chyba tak nie chcę.Chociaż te lalki tak mi się podobają :). I to od dawna. http://beautifulthings-tatcon.blogspot.hu


Kochani,dziękuję Wam,że jesteście ze mną.
Dziękuję Wam za komentarze i odwiedziny.
Moim marzeniem na przyszły rok jest ,abyście w dalszym ciągu towarzyszyli mi w moich zmaganiach. 
A Wam życzę wszystkiego co dobre.







5 komentarzy:

  1. Radosnego i szczęśliwego Nowego Roku
    z marzeniami o które warto walczyć,
    z radościami którymi warto się dzielić,
    z przyjaciółmi z którymi warto być i
    z nadzieją bez której nie da się żyć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma chyba niczego w zakresie lalek, co nie było by wymyślone , każda z nas może powiedzieć że cos powiela .Ale zawsze możesz zrobić to na swój własny sposób a nie zrzynać dosłownie ...a nóz widelec twoje buźki z samymi oczkami będą lepsze i fajniejsze .I na przyszły rok życze wiele kreatywnych pomysłów i siły w ich wykonywaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda,wszystko zostało wymyślone,ale wg mnie zależy ile się z cudzych pomysłów bierze.Czy to jest inspiracja i dodamy coś od siebie czy wzięte jest wszystko. Ale w sumie jest to indywidualna decyzja. We wszystkie lalki włożona jest własna praca i ona na 100% jest własna i niepowtarzalna :) wszystkiego dobrego :)

      Usuń