29 kwi 2013

Wnętrze mojego domu dla gości

Dzisiaj pokażę Wam zmiany,które zrobiłam w moim domu do wynajęcia. http://domeknawsi.com
W środku są to raczej zmiany kosmetyczne,ale pochwalę sie nowym wystrojem :)
 Spójrzcie jak prezentują się lampy z kwiatami.Co prawda nie widać ich całkowitego uroku,bo jeszcze było zbyt jasno gdy robiłam zdjęcia,ale co nieco widać.

Większość dodatków i gadżetów zrobiłam sama.

A tu już prezentacja wnętrza domu.







Zdjęć z podwórka jeszcze nie robiłam. Jeszcze nie zazieleniło się u nas i jest trochę "łyso" i szaro.Trawa i liście w tym roku są u nas bardzo nieśmiałe ;)
No,może dam jakieś małe "zdjątko" z zewnętrza domu i z okolicy :)

i jeszcze ciekawostka dla tych,którzy nie widzieli jak Biebrza potrafi wylać.



1 komentarz:

  1. piękny klimatyczny wnętrze domeku:)lampy fantastycznie się prezentują:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń