24 kwi 2013

Powtórka z przytulanek

Zajęłam się robieniem swetra dla siebie. Mam nadzieję,że dam radę skończyć go jeszcze w tym roku :)
w przerwach "powtórka z rozrywki" czyli Marchewki i Mini. Marchewek ma troszkę zmodyfikowane ciałko.



I maluszki :





Kolejna przytulanka będzie lawendowa.Mam już bardzo ładny kolor polara.Ale jeszcze nie mam czasu. Wiosna w ogrodzie... :) Grabię i przycinam.I jeszcze sweter i kilka innych prac niecierpiących zwłoki :D Ale znając siebie w ciągu kilku dni uszyję "Gniotka" :)
Chyba "dojrzewam" do kolejnej rozdawajki. Muszę jeszcze przemyśleć co chcę rozdać. A może podsuniecie mi jakiś pomysł? Lalka,przytulaczek,breloczek czy może coś z biżu? Jestem otwarta na pomysły i mam nadzieję,ze mi pomożecie :)




7 komentarzy:

  1. *Stara baba zemnie ale przytuliłabym takie cudowności ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Człowiek ma tyle lat na ile się czuje (czy jakoś tam :D )

      Usuń
  2. Słodziaki:) Też bym się chętnie do takiego przytuliła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tęskniłam za marchewkami.. są takie do kochania..

    OdpowiedzUsuń
  4. marchewki tylko schrupac,moz cos takiego tez u Ciebie wezme?/hihihi/

    OdpowiedzUsuń