4 kwi 2013

Dr Bocian

Tak jak pisałam dr Bocian ma okulary i troskliwie trzyma dzieciaczka :)



Aktualnie obmyślam projekt nowej lalki- niemowlaczka i kombinuję z włosami lalek. Jedna już ma nowe włosy ale nie jest jeszcze ubrana.Te ubrania strasznie ciężko mi idą :( Robię je "na czuja" i tak mi to długo schodzi. Czasami muszę pruć albo wyrzucić. Wczoraj np chciałam zrobić sukienkę i cięłam na lalce. Dopóki na niej leżała było OK ale jak chciałam zszyć to się okazało,że się "skurczyło" ;) To była lykra.... czyli wystarczyło trochę pomyśleć :)) Ale uparcie kombinuję :))
Na niemowlaczka trochę trzeba będzie poczekać,bo teraz zafascynowałam się nowymi włosami.

5 komentarzy:

  1. super, twoje prace są, jak dla mnie, rewelacyjne i jedyne w swoim rodzaju. cieszę się że szyjesz takie cudeńka.moim maluszkom też się bardzo podobają. miłego dnia i owocnej pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kle kle bocku kle kle... Gdzie wiosna?;)
    Ja sie znow powtórze cudne te Twoje szyjatka:) czekam na kolejne nowosci:)
    pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. juz nie moge sie doczekac ,a te okularki nadaly powagi dr

    OdpowiedzUsuń
  4. Dr Bociek rewelacyjny :)
    Za kombinacje trzymam kciuki - coś o nich też wiem ;)
    Pozwodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Włosy już "opatentowałam" :) Wydaje mi się ,że są fajne. Niedługo pokażę,ale muszę najpierw ubrać lalkę,a mam "lenia" :) Jednocześnie pracuję nad niemowlaczkiem,ale ten w ogóle nie chce wyjść tak jak ja chce :)Coś mi proporcje "poleciały".

    OdpowiedzUsuń